۲ پاسخ

من همه چی میخورم مثل قبل فقط یه بار ساندویج هات داگ خوردم فرداش هرچی شیرمو خورد بالا اورد و ترش کر ه بود بچه
آویشن یا عرق نعنا بخور خودت

من چندروز مسافرت بودم خیلی خوردم پسرم خیلی معدش بهم ریخت دیگه توبه کردم بخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان لِنا🤎🧸 مامان لِنا🤎🧸 ۶ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی