مامانا سوسیس تو شیردهی مضره ؟

۶ پاسخ

اره چون فلفل داره واس بچه وهم خدت خوب نیس

من خیلی میخورم
منتها سوسیس خونگی

من میخورم زیاد نمیدونم خوبه یا بد

چقد دلم خاست🤣🤣

در حد یکم هوس چیزی نمیشه بخور ولی زیاده روی نکن

تاپیکمو ببین

سوال های مرتبط

مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان A.r.t.a.🤍✨️ مامان A.r.t.a.🤍✨️ ۷ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۲ ماهگی