سلام خانما دوغ تو دوره شیردهی مضره؟

۴ پاسخ

سردیه میگن بهتره تا ۴۰ روز خورده نشه و حساسیت ب پروتیین گاوی هم اگه باشه مضره

من خوردم بعدش چای زنجبیل خوردم

من ک خیلی دلم خواست خوردم مشکلی نبود

نمیدونم ولی من خوردم هیچی نشد

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی