۸ پاسخ

من به آب ویار داشتم
کل بارداری رو از. همون اول دوغ خوردم
هیچ ضرری نداره

من تو شیر دهی ی بار خوردم بچم یبوست گرفت دیگه نخوردم

کلا چیزایی که طبع سرد دارن نفاخ هم هستن

نفاخه چون

چون نفخ داره

چون سرده میگن
ولی بخور هیچی نمیشه

والا من میخورم چرا بده 🫡😐

کی گفت تو شردهی مضرر؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۲ ماهگی
مامان سهند مامان سهند ۶ ماهگی
مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی