۲ پاسخ

من که میخورم دل درد میشه نمیخورم

من که میخورم نمی‌دونم دل درد اینا که نداره چون از اول همه چی خوردم بهش ساخته توام بهتره همه چی بخوری چون یه دفه بخای بخوری بهش نمیسازه کم کم بخور

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان ستیلا خانوم🩷 مامان ستیلا خانوم🩷 ۳ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد