۲ پاسخ

خیلییییی بده نفاخه من خوردم ی روز کامل اذیت شدم از صب تا شب گریه میکرد

فکر کنم نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۲ ماهگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی