ماماناخوردن قهوه تو شیردهی خوبه یا نه؟

۵ پاسخ

ن نخوری بهتره بچت پیشفعالی میگیره کافئین داره سعی کنی نخوری بهتره نسکافه کاپوچینو بازبهتره تاقهوه واینا

نه توی شیر دهی اصلا خوب نیست باغث بیخوابی و بیقراری بچه میشه.

احتمالا باعث بیخوابی بچهه تون بشه چون هر چی بخورین از طریق شیر میره بدن نوزاد

من نسکافه با شیر چند بار خوردم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی
مامان ♥🥺آرمانی و .. مامان ♥🥺آرمانی و .. ۱۴ ماهگی
مامان شکوفه بهاری ۲ مامان شکوفه بهاری ۲ ۱۵ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی