۵ پاسخ

من آپتامیل رو نمیدونم آزاد و دولتیش چنده ولی سیمیلاک با کد ملی دونه ای ۱۲۶ میشه بدون کد ملی ۲۶۳ منم نصف ماهو با کد ملی پسرام و دوتا بچه دیگه میگیرم نصف ماه کم میارم🤦‍♀️ ۴تا دونه اخه ب کجا برسه

خیلی تفاوت قیمت ندارن که
با کد ملی پدر و مادر هم میدن

۴تام ازاد میتونی بگیری عزیزم جدا از سهمیه... خیلی هم تفاوت قیمت نداره

4 تا رو کد ملی. 4 تا هم آزاد. یکی رو کد ملی خودت یکی هم شوهرت. بازم کم میشه 9؟

کدوم سمت کرجی گلم؟

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۱۳ ماهگی