۳ پاسخ

بله من متفورمین میخورم البته الان اومده پایین ولی باز گفته بخور

متفورمین

من آزمایش گلوکز دادم ناشتا۸۵بود بعدشربت۱۶۰
دکترم گفت باید انسولین استفاده کنی،متفورمین داد بهم استفاده کردم رعایت کردم خودم قندم آمد پایین دیگه نیازی به انسولین نشد

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری