۳ پاسخ

من میخوردم خوب بود

من ماه گذشته خوردم این ماه دو روز جلو انداختم البته اویشن و گرمیجات و ورزش و رژیم هم داشتم نمیدونم تاثیر کدومه

من میخوردم مثلا پریودم منظم بشه هیچ فایده ای نداشت
ولی درد نداشتم

سوال های مرتبط

مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وهفتم بارداری