۶ پاسخ

عزیزم من پا مرغم یه ساله تو فریزره همونو عصاره کنم عیب داره؟

نوش جونش 👏👏

منم میخوام قلم گاو رو الان عصارشو بگیرم😑خیلی از بوش بدم میاد🤧

نوشه جان🥰

چجوری درست کردی عزیزم

طریقه پخت؟

سوال های مرتبط

مامان ♡رقی♡دنی♡بنی مامان ♡رقی♡دنی♡بنی ۱۱ ماهگی
مامان پناه خانوم 🩷✨ مامان پناه خانوم 🩷✨ ۷ ماهگی
مامان شاهان👼🏻👑 مامان شاهان👼🏻👑 ۱۳ ماهگی