بفرما قلیون.

تصویر
۶ پاسخ

جووووون...نوش جونت

از بعد بچه دار شدن ترک کردم همه چیو 😅❤️خووش بگذره

نوش جان

وای من قبل مهدیار چقد میکشیدم تو بارداری نکشیدم دیگ الانم بیشتر از دو سه پوک نمیتونم بکشم😒

اوفففف دلم خواست

عزیزم خوش بگذره

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو🥰💫 مامان آقا کوچولو🥰💫 ۲ سالگی