سلام خانما. از نوشهر کسی هست اینجا؟

۲ پاسخ

عههه خب خوبه ولی مراقب باش بلند نشو ب نظرم تا ۳۴ ۳۵ بعدش بلد شو
من دردی میزنه تو کمرم شکمم واژنم نمدونم شاید بخلطر سرکلاژه

سلام چطوری میگم تو هیچ درد نداری؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان سـلین🎀💋💕 مامان سـلین🎀💋💕 روزهای ابتدایی تولد