سلام دوستان شما مولفیکس چند می‌خرین من ۲۴۰میخرم

۴ پاسخ

دیشب یه بسته ۲۰ تایی شماره ۱ گرفتم ۱۲۸تومن

من هفته پیش ۱۶۶ خریدم قیمت قبل بود

قیمت جدید شده۶۰۰

سایز ۱. ۲۴۰ خوب ولی سایز های ۲ و بزرگ‌تر گرون ۲ ۳۶۰ فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان ❤️پاشا❤️ مامان ❤️پاشا❤️ ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۴ ماهگی