ببخشید کسی میدونه کیست آدنکس چیه

تصویر
۲ پاسخ

بر اساس گزارشی که ارسال کرده‌اید:
- یک ساختار کیستیک لوله‌ای در اندکس چپ به ابعاد ۱۲ در ۱۸ میلی‌متر مشاهده شده است.
- در گزارش، این یافته به عنوان "کیست اندکس" ذکر شده و همچنین سوالی مبنی بر احتمال "هیدروسالپنکس" (جمع شدن مایع در لوله فالوپ) مطرح شده است.


تشخیص دقیق نوع کیست و علل آن نیاز به بررسی‌های بیشتر توسط پزشک متخصص دارد.

لوله خوبی نیست

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری