هاله دارع
منم مدیکور گرفتم فردا دوازده تا خیرم هست روز هشت تاخیر زدم درکا منفی بود میخام ببینم اگ آیتم منفی شد آمپول بزنم علایم هم ندارم هیچی
روز چند تاهیز تست دادی
علائمی چیزی هم داری ؟
چند تا زدی
فک کنم مثبته
خیلی کم هاله داره بزار چند روز دیگه امتحان کن که مطمن بشی
یه بی بی چک دیگه داری
خشک شه بعد عکس بگیر معلومه من میبینمش رفته رفته واضح تر میشه
بذار بمونه یجا تکونش نده زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.