اینم هست بچه ها

تصویر
۱۰ پاسخ

هاله دارع

منم مدیکور گرفتم فردا دوازده تا خیرم هست روز هشت تاخیر زدم درکا منفی بود میخام ببینم اگ آیتم منفی شد آمپول بزنم علایم هم ندارم هیچی

روز چند تاهیز تست دادی

علائمی چیزی هم داری ؟

چند تا زدی

فک کنم مثبته

خیلی کم هاله داره بزار چند روز دیگه امتحان کن که مطمن بشی

یه بی بی چک دیگه داری

خشک شه بعد عکس بگیر معلومه من میبینمش رفته رفته واضح تر میشه

بذار بمونه یجا تکونش نده زیاد

سوال های مرتبط

نسترن نسترن قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۸ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان هلنا کوچلو مامان هلنا کوچلو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیکان کوچولو مامان نیکان کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان سینا یا سلین مامان سینا یا سلین هفته هفتم بارداری