۴ پاسخ

اونم چون بخاطر اینه که ریه ها در حال تشکیله

من شنیدم کسایی که بالای ۳۰ هفته هستن میگن نی نی شون سکسکه میکنه

نه الان زوده از هفته ۳۰ یا ۳۲ به بعد نینی سکسکه می‌کنه الان سکسکه نمیکنه عزیزم اون تکون میخوره

یکی دو دقیقه تند تند یه قسمت از بدنت نبض میزنه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻❤️ مامان 👶🏻❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی