۱۴ پاسخ

بسته به جای جفت بعضیا حتی از ۱۳ هفته حس میکنن

عزیزم آنومالی کجا نوبت گرفتی؟ دکترت کیه همشهری هستیم🙂

عزیزم چه جالب ، ولی من چیزی حس نمیکنم

من از حالا حس میکنم خودشه مثل ماهی خیلی اروم وول میخوره یه حس قشنگه 😍

ن عزیزم حرکت نی نی هست من ۱۵ هفته. تکون خوردن رو می‌فهمیدم شبیه رلزش یا. حرکت ماهی بود آروم

آره خودشه😍

من ک ت این هفته ی چیزایی میفهمم تو جای خود داری😁😂

منم میفهمم من فردا میرم انومالی شما چی رفتی ؟؟

زود نیس که

منم ی هفتس تقریبا میفهمم

بله عزیزم بچتونه❤️

نه زود نیست از این به بعد دیگه حس میکنی من از ۱۹ هفته هرروز واضح حس میکنم

زود نیس شما هفته ۱۸ هستی

اره دیگه از حالا کم کم میفهمی تکوناشو

سوال های مرتبط

مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی