خانما شکمم خوبه واس هفته ۳۱؟

تصویر
۱۳ پاسخ

منم‌همینه

من شکمم تا آخر ۸ ماه کوچیکه ، ماه نهم همیشه جنینم وزن میگیره . واسه شما خیلی خوبه ماشالله

منم شکمم کوچیکه تره خودمم زیادچاق نشدم

اره خوبه
شکم من یک سوم شکم توعه😂

بعله😊

ماشالله عالیه

ماشالا خیلی خوبه مال من یکمم ازاین کوچیکتره

‌منم هفته ۳۵ ام خیلی کوچیکتره
سایز شکمت عالیه گلم

اره خیلی خوبه
من اصلا ی ذره دارم شکمم دیروز مامان بزرگم میگفت چرا اخه ت چاق نمیشی شکم خودته😂

منم همین اندازه اس

آره منم همینجورم ولی برای من قلمبه بیرون تیزه

من 38ام از این کوچولو تره این عالیه گلم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی