شکمم تو ۳۱ هفته خوبه؟یا کوچیکه؟وزن ۳ کیلو فقط اضافه کردم

تصویر
۱۴ پاسخ

اندازه شکم ربطی ب وزن جنین نداره هرچه وزن کم تر ترک بدن هم کمتر

شما فقط ۳ کیلو اضاف نکردی جمعا ۸ کیلو اضاف کردی والا دکتر من برای منو اینجوری حساب میکنه چون منم مثل شما اول ۵ کیلو کم کردم تو بارداری ۸۰ کیلو بودم شدم ۷۵ تا ۲۰ هفته همین ثابت بود از ۲۰ هفتگیم تا الان هم دوباره برگشتم به ۸۰ کیلو مجدد ۳ کیلو دیگه اضافه کردم شدم ۸۳ ولی دکترم میگه خیلی زیاد وزن اضاف کردی میگه ۸ کیلو زیاده😑😑ولی منم وزن بارداری خودمو همون ۳ کیلو حساب میکنم که اضاف کردم

خوش به حالت من تا الان ۹کیلو اضافه کردم از قبلم اضافه وزن داشتم 🥲🥲

آره خوبه من یکم کوچیک تره

من ۲۰ کیلو اضاف کردم اصلا از اینکه میگی ۳ کیلو اضاف کردی تعجب کردم چه خوب
هنوزم دکترم بهم قرص های ویتامین مکمل میده که باعث میشن اشتهام بیشتر شه
ولی خب من مشکلی با اضافه وزنم ندارم تازه دوست دارم بعد بارداریمم بمونه

وای من ۲۰تا اضافه کردم
مشخص نمیشه
شکم من خیلی پایینه ☹️☹️

من پنج کیلو اومده رو وزنم شکمم همین اندازست

عزیزم خیلی هم خوبه ماشاالله من دیگه توماه نهمم و سه کیلو وزن اضافه کردم کسی هم متوجه بارداریم نمیشه چون شکم ندارم

خوبه
منم ۴ کیلو اضافه کردم شکمم همین اندازه

اهان خوبع

از اول بارداری فقط۳کیلو؟

اره یه اندام هاپایینیت فشار نمیاد

خوبه از من اصلا پیدا نیس

خوش ب حالت من ۲۰کیلو😭

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن هفته سی‌ودوم بارداری