۷ پاسخ

خوبه که خودت چاق نمیشی مهن وزن بچه هست

خوبه که
بعدزایمان دغدغه ی لاغری نداری

عزیز من سر پسرم تو کل ۹ ماه ۲ کیلو همش اضافه کردم بعد پسرم ک به دنیا اومد ۳ و خورده ای بود

تخم مرغ آبپز بخور با اجیل حبوبات این طوری بچه خوب وزن میگیره

من تا الان ۵کیلو اضافه کررم‌خداروشکر دوهفته پیش بچم ۲کیلو بود خیلیم خوشحالم مگه به شکمِ😅ی خانومه تو بیمارستان ۱۶کیلو اضافه کرده بود بچشم ۴هفته عقب بود گریه میکرد

منم ۴کیلو وزنم زیاد شده ولی برای انومالی ک رفتم ۲۴۰بود وزنش فک نکنم وزن بچه ربطی به وزن گیری ماهم داشته باشه

والا منم همیتم

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری