۱۵ پاسخ

من از خدامه اصلا اضافه وزن نداشته باشم ولی بچم وزن بگیره چون این نشون دهنده تغذیه سالمه

مهم وزن و رشد بچته بهترین حالتش اینه که خودت وزن اضافه نکنی ولی بچت. وزن بگیره. نه اینه که فکر کنی هر چقدر خودت چاق تر بشی بهتره اتفاقا چاقی الکی به درد نمیخوره وقتی بچه وزن نگیره

من از اول تا الان میانگین ماهی دو کیلو اضافه کردم

من ۱۱ کیلو

من ۳ کیلو اضاف کردم تا الان

یک‌ کیلو کم نیس؟!

کمه یه کیلو من تا الان سه کیلو اضافه کردم

من 3کیلو

بهداشت ب تو گیر نمیده من پنج کیلو اضافه کردم پدر منو دراوردن از دکتر خودم نامه خاست ب دکتر تغذیه فرستاد هنوز گفته باز باید بیای نرمال نشدی رژیم باید بگیری دکتر خودمم میگه والاه بالاه این وزنش نرماله قبول نمیکنن

وای خوشبحالت
من ۶کیلو زیاد کردم تا الان

۱۳کیلو تا الان

من۹کیلو 🥶بخاطر اینکه تهوع و ویار نداشتم خیلی غذا خوردم

من ۹ کیلو اضافه کردم و بهم گفتن وزنت زیاده باید حواست باشه

عالیه من ۲۳ هفته ام
۱۰ کیلو اضافه کردم

خوشبحالت
من تا الان ۷ کیلو اضافه کردم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان رزلین مامان مامان رزلین هفته سی‌وششم بارداری