۳ پاسخ

برا من ۲۹ هفته ۳ روز ۱۴۰۰ بود گفت کمه

۳۱هفته باید۱۵۰۰باشه براهمین دکترت گفته خوبه....اگزهدفت اینه درشت باشه باید بیشتر بخوری وگرنه نرماله

برا منم وزن نی نی همین بود وزنش کمه. برو پیش دکترت برای وزن گیری نی نی دارو بهت بده

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد