اگ بچت پسره پسرا جمع جورن
بچه چندمته
گوشت کبابی حلیم تخم مرغ ابپزخوبه وزن میده بچه
منم شکم ندارم. ولی وزن بچه نرمال باشه اوکیه ربطی به شکم مادر نداره منم بچم پسره همش تو پهلوهامه. اما سر دخترم شکمم خیلی جلو بود و بزرگ
یکم وزنش کم بوده عزیزم ولی کوچیک بودن شکم ربطی به وزن بچه نداره
وزنش خوبه تو رنج طبیعیه الکی نگران نشو. منم شکم مدارم و پسرم یک کیلو و چهارصد بود تو ۳۰ هفته دکتر گفت طبیعی و نرماله. درسته تپل نیست ولی کم وزن هم نیست
من زیاد شکم ندارم بچم ۱۷۰۰ و خورده ای بود اما حرکاتشو تو پهلو حس میکنم
ربطی ب شکم ندارع بچه اکثر مواقع تو پهلو هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.