خانما ۳۱ هفته و ۵ روز خوبه واسه سونوی وزن؟

۴ پاسخ

اره خوب برو دیرتر نشه

نمیدونم دکترم گفت

من یکیش ۲۹هفته رفتم یکیش ۳۳ هفته

من ۳۲ هفته و ۱ روز رفتم ۱۹۹۰بود

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی