۳۱ و ۵ روز خوبه برم واسه سونو گرافی وزن بچه

۵ پاسخ

اره منم ۳۱ هفته و ۵روز رفتم

اره برو

اره خوبه عزیزم

من سی هفته و دو روز رفتم
دکترم میگفت از ۲۹ هفته میتونی بری

اره من ۳۱ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی