۱۰ پاسخ

تنبلی داری؟

نکن دیوونه. فعلا بذار... فردا برو بتا بده. تو که سابقه هفت روز تاخیر نداری. صبرکن شاید خدا بهت بچه داده

واسه تنبلی اینکفولیک بخور عالیه

انشالا ماه دیگه

منفیه آزمایش برا چیه

وقتی بیبی چک نشون میده

آزمایش بده

هییییییییی

عزیزم اصلا امیدتو از دست نده
ایشالا ماه دیگه بارداری😍

اره
مدتی تنظیم شدم
فولکیول آزاد میشه ولی نمیشه

شوهرم تحرکش ضعیف

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسلم مامان شیرین عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آراد 🩵 مامان آراد 🩵 روزهای ابتدایی تولد