۲ پاسخ

من ۲۴ ساعت دراز کش گوشی دستمه☹️

میگن زیاد خوب نیست اشعه داره برای مغز بچه خطر داره

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز هفته پانزدهم بارداری
مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری