۶ پاسخ

ببین اگه وقتی دردت میگیره نمیتونی کاری کنی یعنی درد زایمانه
بزار دردات زیاد نزدیک به هم بشن بعد برو

فکر کنم درد زایمانه چون منظم میگیره ولی میکنه و فاصلش کم میشه ، کم کم باید بری بیمارستان

درد زایمان گلم سریع برو nst بگیر انقباض داشتی بهت میگن ک چکار کنی معاینه هم بگو انجام بدن

اگه میگیره و ول میکنه
میگن بده
برو زایشگاه

الان چند ساعت یبار میگیره?

درد زایمانه‌عزیزم‌‌وقت بگیر‌برای خودت ببین هر‌چند دقیقه میگیره
درد زایمان غیر‌‌قابل تحمله

سوال های مرتبط