سلام نوره توبارداری ضررداره یانه؟

۵ پاسخ

زیاد استفاده نکن از دکترت بپرس حتما

والا من فقط پامو یه بار زدم با اینکه پر مو ام ژیلت بزنم زخم میشم یا جوش میزنم
من قبل بارداری ۲ سال استفاده میکردم حالا هم خیلی سختمه🤦‍♀️

بیکینی مو با ژیلت میزنم

اره شنیدم خانم های باردار نباید نوره استفاده کنن

اره گرمه ضرر داره

وایی سوال منم هست بخدا

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۳ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان محمد علی مامان محمد علی هفته سی‌وهشتم بارداری