برای همه شیر خوردنهای شبانه آروغ میگیرید؟؟؟

۷ پاسخ

من نه نمی گیرم

نگیرم میخواد خفه بشه بیدار میشه

منک نمیزنه شبا

خواب باشه اروق نمیزنه بی هیچ وجه

اره حتما میگیرم

بله حتما

آره تلاشمو میکنم

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی