۹ پاسخ

بچه منم همینه یکسره از دهنش اب میره، مادرشوهرم میگه شیرم سرده...

اره عزیزم ماهم همینجوری شدیم

پسر من دو سه ماهع اینطوره میگن میخواد لثع سفت کن برا دندوناش

معلوم خواهد شد

نه بابا دختر من دو ماهه همینه و همیشه لباسش خیسه . دکترم گف کاملا طبیعیه و تا ۷_۸ ماهگی هم ادامه داره

ن بابا طبیعیه یکی مراحل رشد بچس الان پسر منم چندین ماهه اب دهنش میاد
البته بعضیام میگن رفلاکس داره از اونه
ولی درکل ربطی ب دندون نداره چون زوده براش

خیر رفلاکس پنهان دارع

نه میگن لثه سفت می‌کنه دختر منم

خیر رفلاکس داره شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری