بیف رول تالا خوردین خوشمزس؟

۶ پاسخ

خیلی خوشمزس مخصوصا از بره برگر 😅

اره از بره برگر عاااالی بود یمدت‌گیر دادم همش خوردم الان‌زده شدم😁

نه مزه همبر مده دوس ندارم

نخوردم 😂 رفتم نت عکسش نگاه کردم

نه نمی‌دونم چی هست😂

نه چیه

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱۶ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۶ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی