خانماشیرخشک نان خوشمزس یانه

۶ پاسخ

نه بد مزست من چند نوع خریدم نان از همه بی مزه تر اپتامیل خوشمزه تر ببلاک هم بد نبود

بیومیل از همه خوشمزه تره

ن خوشمزه نیست من اول اپتامیل گرفتم کمکی دادمش میخورد دوست داشت ایندفعه نان گرفتم اصلا نمیخوره ومیده بیرون همشو خخخ اپتامیل خوبه خوشمزست

با مزش چیکار داری؟

خودتون مزه کنید
بنظز من خوشمزه نیود
ببلاک و اپتامیل خوشمزه تزه

اره اتفاقا از همشون خوشمزه تر همینه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری