نه بد مزست من چند نوع خریدم نان از همه بی مزه تر اپتامیل خوشمزه تر ببلاک هم بد نبود
بیومیل از همه خوشمزه تره
ن خوشمزه نیست من اول اپتامیل گرفتم کمکی دادمش میخورد دوست داشت ایندفعه نان گرفتم اصلا نمیخوره ومیده بیرون همشو خخخ اپتامیل خوبه خوشمزست
با مزش چیکار داری؟
خودتون مزه کنید
بنظز من خوشمزه نیود
ببلاک و اپتامیل خوشمزه تزه
اره اتفاقا از همشون خوشمزه تر همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.