خانماشیرخشک گیگوزبهتره یاببلاک؟؟

۵ پاسخ

به هر بچه ای یه شیر میسازه
ب پسر من گیگوز ساخت
اما خودم دوست داشتم نان بدم احتمالا از ۶ ماه ب بعد نان بدم

والا من ب بچم گیگوز دادم خیلی خوب بوده دکترش بهم گفت
ن الکی پف کرده ن یبوست میگیره

ببلاک یکم سنگینه

من گیگوز میدم

من ک گیگوز میدم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۶ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی