زوده یهفته دیگ بیا
انشاالله هرچی لطف و نظر خداست
نه یکم دیر تر برو مثل من نشی استرس بگیری
اونایی که زود میرن مثلا کیسه تشکیل میشه جنین هنوز قلبش تشکیل نشده مثلا استرس الکی میگیرن
من ۵ هفته و ۱ روزم فعلا دکترم گفت بیا سونو برای دیدن ساک بارداری . برای دیدن قلب زود هست
امروزپیش دکتربودم یکی هم اومدقلبش تشکیل نشده بودداشت گریه میکردحال من یطوری شدواس همین میخوام بدونم حالابرم اشکالی داره یان
نه زوده اشتباه نکن بزار ۸ هفته یکی دو روز بگذره برو که به امیدخدا خیالتون راحت تر باشه
زوده از تاریخ پریودت رفتی ۸ هفته برو
بزار ۸ هفته برو که خیالت راحت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.