سلام من میتونم فردابرم سونو قلب یانه؟

۹ پاسخ

زوده یهفته دیگ بیا

انشاالله هرچی لطف و نظر خداست

نه یکم دیر تر برو مثل من نشی استرس بگیری

اونایی که زود میرن مثلا کیسه تشکیل میشه جنین هنوز قلبش تشکیل نشده مثلا استرس الکی میگیرن

من ۵ هفته و ۱ روزم فعلا دکترم گفت بیا سونو برای دیدن ساک بارداری . برای دیدن قلب زود هست

امروزپیش دکتربودم یکی هم اومدقلبش تشکیل نشده بودداشت گریه میکردحال من یطوری شدواس همین میخوام بدونم حالابرم اشکالی داره یان

نه زوده اشتباه نکن بزار ۸ هفته یکی دو روز بگذره برو که به امیدخدا خیالتون راحت تر باشه

زوده از تاریخ پریودت رفتی ۸ هفته برو

بزار ۸ هفته برو که خیالت راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان کارن وهاکان💙 مامان کارن وهاکان💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐✨️ مامان بلوبری🫐✨️ هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری