خانما آب دور بچم ۱۲ هست ۳۴ هفتمه خوبه

۱۲ پاسخ

خوبه عزیزم ولی مایعات بیشتر مصرف کن

تا میتونی آب استفاده کن آره ۱۲ خوبه

عزیزم قرص خشکن هم میخوردیی خدا منم نشتی دارم از ماه هفته زیر نظر پزشکم نمیدونم چرا اینجوریی شد سرکلاژییم

بله خیلی خوبه
من ۳۱ هفته ام ۱۱ هست

من ۳۴ هفته ۲۱ بود😐

خوبه عزیزم تو این هفته بارداری نرماله

آه نشتی نداری خوبه مایعات مصرف کن

آره خوبه

تاپیکامو بخون

اره خوبه سونوپیش کی میری؟

من ۱۱بود فکر کنم ۳۶ هفته زایمان کردم و بچه م دو ساعت اکسیژن گرفت

من فقط مینویسه نرمال عدد نمینویسه.
بنظرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان ماهان🩵👶🏻 مامان ماهان🩵👶🏻 ۹ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان دلا کوچولو مامان دلا کوچولو ۲ ماهگی
مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته دوم بارداری