مولتی ویتامین ول بیبی طعمش چ جوریه

۱ پاسخ

سلام عزیزم قطره اش رو باید بدیم یا شربت؟کدومش راحت تره؟نیازه آهن هم بدیم جدا ؟

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی