۸ پاسخ

پرچرب

مامان لنا الان بچتون تو چ مرحلیه راه میره .اخه یکساگی گفتین تازه چهاردست وپا میره

پر چرب

اکثرا کم چرب

پرچرب میدم کلا ولی اگه در دسترسم نباشه کم چربم میدم
خودمون کم چرب میخوریم واسه بچه ها پرچرب میخریم

پرچرب .همیشه ولی یبار اگه کم چربم باشه میدم

پرچرب

تا دوسالگی لبنیات پرچرب

سوال های مرتبط