فردا معاینه لگن دارم درد داره؟

۹ پاسخ

من اولین بار معاینه شدم بخاطر دردام
چون نمیدونستم معاینه چجوری سوپرایز شدم از دردش رفتم اون دنیا و برگشتم تا یک ساعتم بخاطر سوپرایزشون داشتم گریه میکردم🤣🤣🤣امان از بی تجربگی

با عرض پوزش ولی من مرگم بود معاینه

اصلا معاینه لگن درد ندارع من ک اصلا نفهمیدم تا خوابیدم بعدش زود تموم شد گفت بلند شو گفتم همین

بنظرم بدترین چیزمعاینه تابچه میاد۲۰بارمعاینه میکنن دردداره

دیگہ میخاید زایمان طبیعے کنید درد معاینہ یجور دست گرمیہ برا شما 😂 حاضرم دہ بار دیگم شکممو پارہ کنن ولے معاینہ و سونو واژینال اینا نشم اہ خیلے مزخرف وچندش

چجوری انجام میدن مگه با چشم نگا نمیکنن؟انگشت برا چی🥲

انگشت میکنن دیگه شل کن فقط😁

نه عزیزم خودتو شل کنی دردی نداره
در حد مثلا روز سوم پریود

ن پرستار ک منو معاینه کرد ک ببینه دهانه رحم بازه یا ن گفت لگنت‌ فوقولادسس😅

سوال های مرتبط

مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان طاها🐣 مامان طاها🐣 ۳ ماهگی
مامان گلارین مامان گلارین ۱۴ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد