آیا شما هم از اضافه وزن رنج میبرین؟؟؟؟؟

۲۰ پاسخ

آری متاسفانه

بعدزایمان کلی وزن میادپایین مشکلی نیس ولی سختم شده سنگینی

بعدزایمان کلی وزن میادپایین مشکلی نیس ولی سختم شده سنگینی

بعدزایمان کلی وزن میادپایین مشکلی نیس ولی سختم شده سنگینی

بعدزایمان کلی وزن میادپایین مشکلی نیس ولی سختم شده سنگینی

نه من ازاولش اضاف میکنم ماه آخراستپ میکنه بارداری قبلیم ده کیلواضاف کردم تا ماه آخردیدم همونه ده کیلو ولی الان چون ازقبل بارداری کلی وزن کم کردم یهواینقدراضاف شدم

منم ۱۶کیلووزنم رفته بالاازالان حس سنگینی دارم بزوربلندمیشم خداکنه زیادنشه تا دوماه دیگه

آره من ۵۲ بودم شدم ۶۳ کلی برام آزمایش نوشتن

اره من تا الان ۱۲ کیلو وزن اضافه کردم🤦‍♀️💔

من ۷ کیلو از اول اضافه کردم ...این سری رفتم دکتر رژیم داد بهم ...ماکارونی ،سیب زمینی و در کل قند رو حذف کرد برام

من یه دوسه کیلو اضافه کردم همونم بچه و جفت و ایناس فک کنم
خودم و بدنم هنوز همونیم 😅

نه بابا هیچی اضافه نکردم

لذت می بریم چون اولش لاغر بودم الان وزن گرفتم هم خودم خوشم میاد هم همسرم 🤣🤣🤣

خیر لذت میبریم😁

من شدیدا از تنبلی رنج میبرم

امروز دیدم 5کیلو اضافه کردم شدم 68

من از بدو تولد از اضافه وزن رنچ میبرم🤣🤣

نه هنوز اضافه نکردم

اره ۶کیلو تا الان اضافه کردم شدم۷۴🙂

بله من ۱۶ کیلو اضافه کردم شدم ۷۶

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری