۷ پاسخ

ممنون عزیزم 😘♥️

کااااملا نرمال

نه عزیزم خیلی هم خوبه من ۳۳ هفتمه وزن بچه 1700هستش

شما ک ۳۳ هفته هستی این وزن هم عالیه

نه عزیزم خوبه

بفرما

تصویر

نه خیلی هم خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان نيلا🥰 مامان نيلا🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد