کدوم بیمارستان برای زایمان طبیعی خوبه

۱۸ پاسخ

قطعا رضوی من خیییلی راضی بودم

بنت الهدی جدیدا میگن پرستارها و پرسنلش خیلی خوب رفتار نمیکنن

موسی بن جعفر بهترینه😍

میگن بیمارستان جوادالائمه هم خیلی خوبه که دکتر فریده انصاری بیاد بالاسرت نمیدونم بخدا هفته‌ی دیگه زایمانمه نمیدونم کجا برم

مادر
سینا
چند روز پیشم با ماما حسبنی صحبت میکردم گفت اریا خیلی خکبه نمیدونم حالا
اگه روحیه حساسی داری سمت رضوی و بنت الهدی نرو🤨

من۱۷شهریور بودم راضیم

مهر
خیلی من راضی بودم...
لوکس بود و رسیدگی عالی

۱۷شعریور

مادر بهترینه

من رفتم آریا راضی بودم

من سز بودم موسی بن جعفر ولی راضی بودم رسیدگی خوبی داشتن

اره دقیقا سال۹۴بود

۲۹تومن هس دیگ😅

من از پاستور خیلی راضی بودم ایندفعه ام میرم همون پاستور

اگر دولتی میخای برو شریعتی حرف نداره

خصوصی سینا و‌مادر

من تقریبا۱۰سال پیش بیمارستان آریا زایمان کردم راضی بودم...نیمه خصوصی بود ولی

بنت‌الهدی بودم خوب بود

سوال های مرتبط