خانوما ببینید همه چیزش خوبه 🥺

تصویر
۸ پاسخ

وزنش ۱۷۰۰ خورده اییه؟
من هفته ۳۱ و ۱ وزنش ۱۸۰۰ هس دکتر سونوگرافی گف یه هفته کمه😕🤌

اره خوبه

تو نرمال ترین حالته

هزار ماشاالله خوبه

وزنش خوبه ماشالله

کجا رفتی سونوتو من امروز رفتم پیش غزال صدری

اره عزیزم چون تمام قسمت سونو هم وزن هفته بارداری و صدک ۵۰ خیلی خوبه

عالی

سوال های مرتبط

مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان آریاجونم مامان آریاجونم روزهای ابتدایی تولد
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهشتم بارداری