۶ پاسخ

یه سکه بذار لای دستمال کاغذی بذار رو نافش یه کشم بنداز دور شکمش که نگه داره نافش قشنگ میره تو یه دست میشه🫠🫠🫠

یسوال نافی ک میفته رو چیکار میکنید؟؟؟

اره طبیعیه فقط با یه دستمال تمییز نافشو ببند تا چند روز بزا بخابه برجستگیش

سزارین بودی؟

شکمش خدا چه بادی داره

اره عزیزم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی