آقا کلا ضرره و گناه رو بچه تاثیر بدی میزاره اگه میبینی نمیتونی هم بده شوهرت برات انجام بده
خطر که فکرکنم گناه داره بیشتر تا خطر
چه کاریه آخه رو روان خودت و بچه تاثیر داره،شوهر کردی برا چی بزار اون انجام بده از خداشم هس
اصلا خود ارضایی برای خانم ها نیست حتا برای آقایوت گناه داره چی برسه به خانوما
مگه شوهر نداری خودارضایی میکنی واقعن متاسفم برای بعضی ها شوهرت بگو بهتر از از خود ارضایی اس حیف اون بچه صد حیف
آره بده دهانه رحم شل میشه
نه عزیزم اگه ممنوع رابطه نیسی مشکلی نداره انجام بده لذت ببر 😂
وای من که تو این ۹ ماه متتفرم از رابطه انقدر که بعدم میاد
مشکلی پیش نمیاره ولی زیادش خوب نیست
من که کلا از رابطه بدم اومده،
برا شوهرت توضیح بده بگو عزیزم میلم زیاد سده بخاطر هورمونام و هرشب نیاز دارم اون خودش کارشو میکنه
😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫
باعث تحریک دهانه رحم میشه بلاخره
برا اونایی که زایمان کم خطری ندارند و مشکل پزشکی هم ندارند هیچ خطری نیس ولی هامون انجام ندی بهتره شوهرت میتونه برات انجام بده خودت انجام ندع
رو بچه تاثیر بد میذاره
اگه منع رابطه نداشته باشی فک نکنم مشکلی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.