۶ پاسخ

من بارداری شیمیایی یا پوچ داشتم ولی من لکه بینی داشتم تو لکه بینی داری؟

من درست یکماه بعد از خونریزی بارداری شیمایی سر سی روز پریود شدم

من قلبش تشکیل نشد تا یازده هفته هم صبر کردم بعد کورتاژ شدم.شما باردارین الان؟

من یه هفته بعد تاخیر

یه هفته ده روز بعد از موعد

بعد از افت بتا

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری