۷ پاسخ

سلام دیسک کمر
سیاتیک
دنبالچه
اگه کمر هس ممکنه عفونت داشته باشی زده باشه ب کمر
در کل ام ار ای
یا سی تی اسکن بدی بهتره
مطمئن میشی

سزارین شدی؟؟؟

منم پایین کمرم خیلی درد میکنه چندماهی هست رفتم ام آر آی هنوز جوابشو نگرفتم 🥲

من از باسن به پایین درد میکنه بزور راه میرم....دکترم نرفتم

دقیقن کجا؟دنبالچه یا داخل باسن
داخل مال سیاتیکه

من انقدر فجیح اون ناحیم درد دارم چند ماهه که رفتم دکتر ام ار ای نوشت پس فردا شب نوبت دارم گفت تحتمالا دیسک کمر باشه 😭😔

ببخشید پروفایل عکس خودتونه ؟

سوال های مرتبط