خانوما مولفکیس بهتره یا مایبیبی

۱۶ پاسخ

مای بیبی

من اول مولفیکس زدم ب بچم برنداشت اصن بدنش هی قرمز میشد بعد دیگه رفتم سراغ مای بیبی
مای بیبی عالیه خیلی خوبه
مولفیکس چسباش خیلی الکیه

مای بیبی

مولفیکس هم استفاده میکردم ولی مای بی بی خیلی بهتره

مای بی بی

مای بیبی

مای بی بی .مولفیکس چسباش بده کنده میشه

مای بیبی

من هردو استفاده میکنم ولی مای بیبی بهترره

من میگم مای بی بی

مولفیکس

ببین بچت ب کدومش حساسیت نداره
ب پسر من مولفیکس خوب بود مای بیبی حساسیت داشت

مولفیکس هانیز هم خوبه

هانیز بهتره از مای بی بی

هردوشون عالیه
من اول مولفیکس استفاده میکردم خوب بود الان مای بیبی استفاده میکنم مثل مولفیکسه

مولفیکس خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان فِلورا🎀🤍 مامان فِلورا🎀🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی