خانوما پوشک شرتی بهتره یا ساده؟؟

۵ پاسخ

شرتی برا موقعی که چهار دست و پا میرن یا موقع که راه میرن عالیه

شورتی من الان دوماه بیشتره استفاده میکننم عالیه چون دور کمرش کش دارع اصلا سُر نمیخوره بیاد پایین اویزون شه

ساده

پوشک شورتی مای بیبی عالیه ولی از سایز۴فکرکنم .

پوشاک شرتی سایز دو هست ؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی